Abstinenser!

Har jobbat idag och under hela arbetsdagen har jag varit helt cranky, jag menar, gossip girl nedladdningen krånglar.. och jag har inte handlat några nya plagg på åratal, eftersom jag måste spara pengar till min semester. Usch. Detta är så extremt frestande. Jag ser saker överallt,  i vartenda skyltfönster, plagg som skriker: kom och ta mig.. skor som skriker; du vill ha mig. Ja, jag vet, jag mår så uselt att mitt skrivande innehåller en massa sjukt patetiska rim meningar.

Nu ska jag tröstäta choklad, because i'm worth it.


Kommentarer
Postat av: Hildan

Svar till dig när du kommenterade ett inlägg där duy skrev: Postat av: Aidee
Trodde faktiskt inte att det ryktet stämde, men men, ser man på!
Svar: Hmm, jag läste det på aftonbladet/klick... Jag är inte heller säker på ifall det är sant för att i en annan tidning (FRIDA) läste jag att Pete från Fall Oute Boy och Aslee Olsen var till sammans ... Så jag är inte helt säker på att det är sant själv...

2007-11-04 @ 21:04:47
URL: http://hildanix.blogg.se

Dela med dig, jag vill veta:

Who are you? :)
Kom ihåg mig?

EMAIL: Frivlligt (it's a secret!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0