summer wine

När man är van vid mycket arbete blir allt så sjukt konstigt när man är ledig och inte har något vettigt för sig.
Jag blir helt galen. Rastlös. Uttråkad. Jag tror jag får panik av detta lugnet.

Har t.o.m städat lyan, något ytterst ovanligt, mina närmsta kommer bryta ut i chocktillstånd när de får höra vad jag gjort ikväll. Dammat, dammsugat, moppat, putsat fönster.

Under städningen idag hann jag återigen byta åsikt angående att tatuera sig. Jag är på idèn igen. Fast på ett nytt område än jag tidigare funderat på och det här med en symbol får det inte vara. Hellre en fras. Jag gillar fraser, textstycken, citat.. jag tror inte jag skulle tröttna på det. Symboler, nja, det skulle jag få ångest över efter max en vecka.

ipren, den intelligenta värktabletten

Alltså imorse när jag steg upp snurrade hela min värld. Mår så jävla skit. Jag måste ändra livvstil.. snart!
Ledig från el trabajo idag.. så här sitter jag luktar spya och har ont i huvudet. Orkar inte resa mig upp så jag ignorerar den obekväma lukten.

Ja, detta är utan tvekan en mycket svinig blogg.

btw, så vill jag inte göra tatuering längre.
hittar på något annat!


i wonder why i got out of bed at all..

jobb. plugg.
Två key words den kommande veckan.
Senaste inläggen har varit så sjukt deppiga. Jag mår helt okej nu. Neutral nivå. Nyktrar till från gårdagen, som för övrigt inte var mycket att skryta om.

Minsta lilla solsken gör mig glad numera, till och med om det är snö ute.. bara jag får se en gnutta sol. Jag är desperat efter sol.

Annat värt att nämna är att jag börjat komma in på absurda tankar som att tatuera mig. Jag vet, verkligen inte något som står under mina principer... "Naturligt är vackert".. "förstör inte dig själv".. typiska mig-citat.. men egentligen.. jag har verkligen gått mot allt det där sedan en längre tid tillbaka. Dubbelmoral är ju inte annat än onödigt.

Frågan är.. tänk om jag ångrar mig? vad skulle min kära fader tycka? vart ska den sitta och hur ska den se ut? och återigen.. tänk om jag ångrar mig?

you did this to me

varför kan inte allt vara som vanligt?
varför förstör cigg mitt fina ansikte?
varför har jag fått svarta sömnpåsar?
varför kan det inte vara sommar? sommar sommar .


things is so different

och en sak jag vill påpeka är att det är ditt fel, ditt jävla fel att jag depp-röker igen. ditt! inte mitt. ditt.

RSS 2.0