he's not coming back.

åh vad jag hatar dig.
jag ville fan bara ha en jävla anledning och inte ens det har du mod nog att ge mig.
jävla psykfall är vad du är, så trött på dig så det är inte sant. och ändå hoppas jag att
få träffa på dig vart jag än går, ändå hoppas jag det är du som ringer eller smsar varje
gång telefonen piper till. ett helvets jävla fylle samtal hade till och med varit underbart.
det hade gjort min dag, bara för att få veta att du fortfarande tänker på mig.
du tog min frihet ifrån mig och nu ska jag fan aldrig ta och sluta röka, bara du fick mig att vilja sluta.

i was never no, never no, never enough

midsommar idag.yes.
har ingen lust att göra något. men hellre krök än mat med familjen.
skulle bara bli deppigt.

change is hard, i should know

I'm all outta luck but what else could I be?
I know he's yours and he'll never belong to me again.
I did him wrong.
So don't brag,
Keep it to yourself.
I did him wrong.
I was never no, never no, never enough,
But I can try, I can try to toughen up.
I listened when they told me
If he burns you, let him go.
Change is hard, I should know.
I should know.
I should know.


Jag ska försöka släppa taget. Jag försöker. Snart kommer det nog gå.

when you're dreaming with a broken heart

the waking up is the hardest part..

Jag gillar inte att prata om känslor med folk. Jag litar inte heller på folk.
Var det kanske det jag gjorde fel? Gav jag inte tillräckligt? När jag ändå är igång vill jag också fråga..

Varför gör det så ont? Varför kan jag inte bara sudda bort honom? Jag brukar aldrig bli såhär. Och jag brukar kunna röka borta det. Dricka bort det. Titta åt någon annans håll. Men det går för fan inte. Jag jämför honom med alla andra jag möter. Och i jämförelse med honom, är alla andra ingenting. De har ingenting av värde.

Ja, jag tycker synd om mig själv. Även om jag inte kämpat lika mycket som jag brukar göra med allt annat här i livet. Förlåt, ja, jag tycker verkligen synd om mig själv. Kanske för att han fått upp ögonen för min kompis och kanske för att jag måste behöva se på dem tillsammans vartenda jävla dag ett bra tag till. Så ja, det gör ont och ja, jag tycker synd om mig själv.

RSS 2.0