my mind's gone drifting again

what is it i've done?
why can't you come?

Jag tror jag börjar inse, eller jag vet inte riktigt.. ju mer jag tänker på det, desto mer tror jag att jag faktiskt ...ja.. jag känner så, jag känner verkligen så för dig. Men, sen, känns det som jag kom på detta försent..

Och nu känns det som att det inte kommer funka.. alla människor, allas åsikter. Det förstör. Det är allt förstört. Och det gör ont, inte så att jag ska dramatisera allting (för sånt vet vi ju att jag sannerligen hatar) och snacka om smärta i hjärtat eller så.. snarare att jag inte kan koncentrera mig, är på sjukt dåligt humör hela tiden, vill inte göra annat än prata om dig och går runt och hatar alla du pratar med och alla dina HEj-jag-kommenterar-allt kompisar. Jag vill inte säga att jag ångrar att jag träffa dig men jag ångra att det blev såhär. Och att folk runtomkring aldrig kan sköta sina egna jävla liv.

i wanna lay like this forever

until the sky falls down on me.

Savage garden för fan. Mysigast smör-låten som finns! Har spenderat dagen med en massa nostalgi. Jag saknar allt som en gång var. Fyfan.

Jag skulle sluta röka. Jag röker inte speciellt mycket egentligen. Bestämde mig för att sluta efter lördagen. Idag bröt jag det. Det har bara blivit värre. Varför varför varför. Nej, nu ska jag städa. Något vettigt måste man få gjort.

godis löser alla problem

Iallafall för min del.

Hade tänkt plugga lite idag. Det sket sig. Godis löser som sagt, alla problem.
Nu återgår jag till mitt tv-tittande, vill dock innan jag går få påpeka att jag tycker MQ's reklam på femman just nu suger balle, riktigt pinsam. Har lust att kasta något i en vägg när jag ser den. Pinsamt värre..

God natt!

it's all cloudy

Vissa personer har tendens att bara strula till ens liv totalt.
Kanske inte livet i sig, men ens tankar. Psykfall är vad man blir. Störd. Psyk.

Så känner jag nu. Allt är så sjukt jävla förvirrande och man vet varken ut eller in..man kan inte sova, man kan inte koncentrera sig, man kan inte göra något vettigt alls..  Den person jag är nu är långt ifrån den person jag i vanliga fall är. Jag orkar inte med mig själv längre! Det går inte att kontrollera mina känslor och det är galet! GALET. Det driver mig till fucking vansinne och jag skriver här för att... ja.. vart fan ska man ta vägen. Ingen skulle orka lyssna på mitt snurriga pladder.

Jag behöver komma bort härifrån. Denna vardagen förstör mig. Detta  livet jag lever förstör mig. Jag behöver de som verkligen bara vill mig väl, jag behöver dem runtomkring mig. Detta stället förändrar mig och det är inte till det bättre.

Behärska dig för fan. Behärska dig för fan. Ta dig samman. FÖR fan.


you're just a voice in my head

Varför i hela jävla helvetets jävla crackbitch kan jag inte sova?!
Jag är trött. Jag har varit i full rulle hela helgen. Men här sitter jag.

När jag blir stor vill jag bli en sån där mysig chillar-typ som festar till typ sju på morgonen och sover till typ sex på kvällen. Äter Ben & jerrys till frukost och röker en cigg till mellis. Spenderar stora summor på kläder utan att ha en riktig stabil inkomst. Bli sedd som hyper intelligent trots  att jag inte har någon utbildning. Ha snyggaste pågen i new york city, som dessutom är duktig på att städa rum!

Nej för fan, N MÅSTE JAG LÄGGA MIG!!! Nu ska jag hämta min ipod och sucka över mina sömnproblem.
pusspuss kladdkakan! hahaha, (om något kallat mig kladdkaka, typ istället för gumman eller älskling och varit fullständigt seriös, då hade jag total lackat).

RSS 2.0