tragical it is.

Jaha, vad är vi uppe nu i? 5 månader! Snart en jävla halvår sedan och jag går fortfarande runt med dessa patetiska förväntningar. Igår fick jag för mig att en massa tecken sagt mig att du skulle komma tillbaka och be om ursäkt. Drömt om dig 2 dagar på raken. Din flickvän, eller vad hon nu är bad också om ursäkt, inte fan vet jag varför. Jag var lycklig i vilket fall som helst, för du hade insett hur bra jag var och hur dum du var som förstörde allt.

Jag vet inte ifall det är möjligt att va så här besatt. Jag är ju inte stalker-besatt. Jag ringer dig aldrig, som folk gör på film, då de sedan lägger på. Jag pratar inte konstant om dig som alla andra tjejer gör. Faktum är att jag tror de flesta tror att jag har kommit över dig för längesen. Jag tycker i princip inte något är kul förutom att röka.

Och jag vill verkligen sluta röka nu. Men det känns så dåligt tajmat. Hela mitt liv känns mer deprimerande när jag röker och så illa är inte mitt inte egentligen.

RSS 2.0