IDOLIZE ME, första vinnaren!

För ungefär någon vecka sedan startade jag en ny kategori, Idolize me, i den kommer som jag nämnde i inlägget jag då skrev, att välja ut en person jag tycker är allmänt cool, snygg, duktig, whatever I feel for, whoever I feel for. Endast de personer som jag ser positivt på såklart!

Och nu har jag utsett den allra första Idolize me-personen!
Nominering: Den allra första Idolize-me personen är faktiskt en filmkaraktär. Den här snubben har "the moves" och är allmänt groovey. Dessutom har han höjt nörd-statusen till skyarna.All eloge till honom säger jag bara!!  Och namnet på denna mycket förtjänta vinnaren är.... tada...

NAPOLEON DYNAMITE!!

image27
Säger inte bilden allt?
För er som ser denna bild och känner ingenting i era hjärtan. Oroa er inte, det går att lösa, spring till närmaste videobutik och hyr Napoleon Dynamite. Patetiskt härlig.

Napoleon D. kännetecken: missbrukande av ord som "GOSH!" , "RETARD/S", "FREAKIN". Bågarna på bilden. Höga byxor, Vote for pedro-tischa.

Uncle Rico: So what do you think?
Kip: It's pretty cool, I guess.
Uncle Rico: Ohhhh, man I wish I could go back in time. I'd take state.
Napoleon Dynamite: This is pretty much the worst video ever made.
Kip: Napoleon, like anyone can even know that.
Uncle Rico: You know what, Napoleon? You can leave.
Napoleon Dynamite: You guys are retarded!

Pedro: Do you think people will vote for me?
Napoleon Dynamite: Heck yes! I'd vote for you.
Pedro: Like what are my skills?
Napoleon Dynamite: Well, you have a sweet bike.
And you're really good at hooking up with chicks.
Plus you're like the only guy at school who has a mustache.

CHEERS!

Kommentarer
Postat av: Daphne Doggy

haha

2007-11-16 @ 22:18:57
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/
Postat av: Anna

Aalright!

2007-11-18 @ 17:53:50
URL: http://disorderly.blogg.se
Postat av: Anamariah!

Haha, jag vet inte om han förtjänar det...Fast filmen är faktiskt ganska rolig. men väääldigt patetisk.

2007-11-19 @ 00:00:22
URL: http://anamariah.blogg.se

Dela med dig, jag vill veta:

Who are you? :)
Kom ihåg mig?

EMAIL: Frivlligt (it's a secret!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0