Stoffe åkte ut!

Nej, jag följer inte Idol regelbundet. Men de flesta av finalisterna har varit mina favoriter redan från första början, (under deras auditions d.v.s). Amanda med "That's alright mama" & Daniel med "Unchained melody". Klockrena. Även Kristoffer och Andreas (hur kan man inte digga en äkta skåning med pudelfrilla?). Man kan ju helt enkelt inte göra annat än erkänna för sig själv, att denna säsongen är den bästa hittills. Vilken kvalitè på rösterna liksom!. Jag är utan tvekan imponerad och inte för att låta klytschig men det är inte ofta jag blir det.

Kristoffer åkte. Tradigt!  Vad händer med idol? Eller vad händer med Sverige? Är ni dumma i huvudet eller? Och Mattias vad är ditt problem? Kan inte du bara ta din backstreetboy-stil och dra? För det första, jag är så jädra trött på alla hysteriska fjortistjejer som tvunget måste skicka vidare hänga-löst-mattias vartenda jäkla fredag! För det andra, hur snåla är ni egentligen? Är det bara fjortistjejerna som ringer i smyg? SNÅLISAR. Fanns ju hur många som helst som höll på Kristoffer, var det så svårt att slå en pling för stackars kristoffer?

Trist som sagt. Inte för att jag kommer böla mig till sömns nu, men ändå..

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: nej hon har en väldigt liten kula. vetinte vilken månad hon är i.

2007-11-09 @ 23:10:37
Postat av: Lina

haha, ah då har man uppnått något i livet iaf ;)

2007-11-09 @ 23:34:51
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Haha, hur skönt inlägg som helst! Och för övrigt håller jag fullständigt med dig. Det börjar nog bli dags för Mattias att ta sitt pick och pack och åka hem nu. Det är ju skandal att Christoffer åkte ut!

2007-11-10 @ 00:10:41
URL: http://kajsoli89.blogg.se

Dela med dig, jag vill veta:

Who are you? :)
Kom ihåg mig?

EMAIL: Frivlligt (it's a secret!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0