anger management

Har helt patetiskt nog, denna kväll, googlat runt på sidor med artiklar som; "10 ways to get over him". I hopp om att de skulle vara till någon hjälp för hur jag för tillfället känner och mår. Men helt seriöst, inte ett jävla dugg givande, bara en massa, "sköt det moget & gråt ut"-snack.. bla bla bla.. Finns det någon subba som köpt de där 10 sätten så heter jag Stig! Jag bestämde mig för att göra en egen get-over-him-lista:

1. Gråt inte ut för fan. Ska du gråta ut så ska du kolla på en sorglig film och skylla dina tårar på filmen istället. En liten bög är ALDRIG och lyssna nu noga, ALDRIG värd dina tårar. Bara om du va otrogen, då förtjänar du att böla över honom.
2. Håll dig borta från hans favoritställen? Hell no! Du ska va där ständigt och du ska se snyggare ut än någonsin, bara för att rubba i ansiktet på honom vilken helvetes jävla brud han går i miste om.
3. När du ser hans kompisar eller bögen himself, ska du alltid se glad ut, skratta om du är med en kompis. Allt för att visa att: "I don't give a fuck!".
4. Lämna tillbaka hans saker? Bespara dig smärtan att behöva se hans fula tryne och bränn upp dom istället. Han får skylla sig själv, han har inte bett om dem.
5. Blocka honom på msn, eller vafan, ta bort honom istället. Slipper du se hans party-party-bilder han ständigt bytar som visningsbild. Slipper du gå och fantisera om alla haft sex med sen ni gjort slut. Bespara dig själv smärtan.
6. Sluta snacka om honom! Radera honom! Be dina vänner hålla käften om honom. Du bryr dig inte om vad han gör nu, vem han träffar nu.. (Jag vet att du egentligen bryr dig, men etsar du fast dig kommer du ALDRIG över honom)
7. Bli hiskeligt full varje lördag.
8. Ångra inte din lördagskväll.
9. Fyllegråt inte under dina fylle-lördagar, HA KUL, alltså kasta dig inte in i något nytt förhållande som ändå kommer gå åt skogen.
10. Jag har inte gjort det än men jag ska; ta bort alla hans sms, hur söta de än är, ta bort dem. Slutligen hans nummer också. voila. funkar det inte är det bara att bli nunna eller lebb.

puss på nosen.

Kommentarer

Dela med dig, jag vill veta:

Who are you? :)
Kom ihåg mig?

EMAIL: Frivlligt (it's a secret!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0