greys anatomy,

Jag har typ inte skrivit här på åratal, men efter kvällens avsnitt av greys blev jag riktigt förbannad.
Kan mycket väl bero på att jag är på dåligt humör överlag, men what's up with izzie egentligen? Fine, hon fick sparken, mår säkert skit över allt som hänt på sistone, men vad i hela friden är det för någon jävla attityd mot alex?! Det är inte lugnt! De är gifta! GIFTA!! Okej? Gifter man sig binder man sig till en person man älskar och då har man faktiskt vissa skyldigheter mot varandra, man sticker alltså inte iväg sådär och förbjuder sin make till att höra av sig! Izzie kan alltså inte bara skita i sin man för att hon mår skit! Man gör bara inte så! Låt honom må skit med dig, det är inte lika sårande.

Jag vet. Det är en tv-serie. Men jag är väldigt emotional just nu och jag vet inte vad jag vill.

Kommentarer

Dela med dig, jag vill veta:

Who are you? :)
Kom ihåg mig?

EMAIL: Frivlligt (it's a secret!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0